Ми відкриємо для Вас Світ знань!
More Website Templates at TemplateMonster.com!

Батькам майбутнього першокласника

Інформація
для батьків про зарахування дітей до 1-х класів на 2019-2020 н.р

Керуючись Порядком зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти наказом по Запорізькій гімназії №6 від 03.06.2019 року №15-у зараховано до 1-ого класу 2019 -2020 н.р. 90 учнів.
Станом на 03.06.2019 року вільних місць немає.


Шановні батьки майбутніх першокласників!
Запорізька гімназія №6 запрошує Вас на зустріч з адміністрацією та вчителями школи, яка відбудеться 4 червня 2019р. о 17.00 год. у приміщенні актового залу. Приєднуйтесь до нашої дружньої шкільної родини!
Адміністрація гімназії

Інформація для батьків майбутніх першокласників про зарахування на 2019-2020 навчальний рік!

Увага батькам майбутніх першокласників!

         Прийом заяв одного з батьків дитини (або її законних представників) та необхідних  документів до 1ого класу розпочинається з 25.04.19 по 31.05.2019 року.

Наказ ДОН від 23.04.2019 № 175р

Додаток до наказу ДОН (територія обслуговування)
Наказ ТВО від 24.04.2019 № 143р 

Чекаємо на Вас!

              Відповідно до наказу МОН України від 16.04 2018року №367 «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти» http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/60708/ розпочинається прийом документів майбутніх першокласників  на 2019-2020 навчальний рік.

Графік прийому документів: понеділок, четвер: 13.00- 16.00

 Кабінет №19

Функціональна спроможність закладу : 3 класи (90 учнів). Планується відкриття класу з українською мовою навчання.

Кількість учнів у кожному класі: 30 учнів

Заклад працює в одну зміну: з 8.00 до 14.35 (7 уроків)

З 12.00 до 18.30 – ГПД, робота гуртків, індивідуальні консультації з предметів.

 Заява подається одним з батьківособисто з пред'явленням документа, що посвідчує особу заявника.

 До заяви додаються:

1) копія свідоцтва про народження дитини (при собі мати оригінал документу)

2) оригінал медичної довідки за формою первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16 серпня 2010 року №682, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2010 року №794/18089;

 3)копію форми первинної облікової документації № 063/о "Карта профілактичних щеплень", затвердженої наказ МОЗ України від 10.01.2006 р. № 1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.06.2006р. за № 686/12560 (лист МОЗ України від 29.03.2018 року №№ 111-01/89 «Щодо медичних довідок для відвідання закладів освіти», лист МОН України від 19.04.2018 № 2.4-986 «Щодо форм медичних довідок для зарахування дітей до закладів дошкільної та загальної середньої освіти»), (при собі мати оригінал документу).

 

Примітка: документи подаються у файловій теці.

 

 

1. Радійте Вашій дитині!

 

2. Розмовляйте з дитиною спокійним голосом. Для дитини Ви — зразок мовлення, адже вона вчиться мови, наслідуючи, слухаючи, спостерігаючи.Ваша дитина буде говорити так, як Ви.Малюк успішніше засвоює мову тоді, коли дорослі слухають його, спілкуються, розмовляють.Виявляйте готовність слухати. Якщо роль слухача Вас втомлює, якщо Ви поспішаєте, не за¬бувайте: терпіння, виявлене в дошкільний період, суттєво полег¬шить ваші проблеми в майбутньому.

 

3. Щодня читайте дитині. Розучуйте скоромовки, чистомовки.

 

4. Приділяйте дитині якомога більше часу. Саме в дошкільні роки закладаються основи впевненості в собі та успішного спілкування поза сім'єю. Від рівня раннього мовленнєвого розвитку залежатиме подальший процес росту дитини в школі.

 

5. Не забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в атмосфері спокою, безпеки та любові.

 

6. У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси. Поважайте її неповторність.

 

7. Розвивайте основні лінії дошкільного дитинства — вміння  слухати, бачити, відчувати.

 

8. Допомагайте дитині розвивати дрібну моторику м'язів руки, аби їй було легше опановувати письмо. Для цього необхідно вчити малюка вирізати, малювати, зафарбовувати, будувати, складати невеликі за розміром деталі, зображення. Навчіть дитину зав’язувати та розв’язувати вузлики.

 

9. Забезпечуйте можливості та умови для повноцінної гри. Гра — це провідна діяльність дошкільника. Л.С. Виготський відзначав: «Чим краще дитина грається, тим краще вона підготовлена до навчання у школі».

 

10. Допомагайте дитині осягнути склад числа. Немає необхідності¬, щоб вона механічно лічила до 100 і більше. Нехай рахує до 10-20, але особливо важливо розуміти і знати, з яких чисел складається 5 , а з яких — 7 тощо. Це є основою понятійного мислення, розуміння основ математики, а не механічного запам’ятовування.

 

11. Працюйте над розвитком пам'яті малюка, його уваги, мислення. Для цього пропонується багато ігор, головоломок, задач у малюнках, лабіринтів тощо в різних періодичних та інших виданнях.

 

12. Запровадьте в сім'ї єдиний режим і дотримуйтеся його ви¬конання (обов'язково всі члени родини).

 

13. Дитина повинна мати певне доручення і відповідати за його виконання.

 

14. Необхідною умовою емоційно-вольового розвитку малюка є спільність вимог до нього з боку всіх членів родини.

поради  ПСИХОЛОГА

•Підтримайте в дитині його прагнення стати школярем. Ваша щира зацікавленість в його шкільних справах і турботах, серйозне відношення до його перших досягнень і можливих труднощів допоможуть першокласникові підтвердити значущість його нового становища.


• Обговоріть з дитиною ті правила і норми, з якими вона зустрінеться в школі. Поясніть їх необхідність.


• Ваша дитина прийшла в школу, щоб вчитися, у неї може щось не відразу виходити, це природно. Дитина має право на помилку.


• Складіть разом з дитиною розпорядок дня, стежте за його дотриманням. Не пропускайте труднощі, можливі у неї на початковому етапі оволодіння учбовими навиками. Якщо у першокласника, наприклад, є логопедичні проблеми, намагайтеся впоратися з ними на першому році навчання.


• Підтримаєте дитину в його бажанні добитися успіху. У кожній роботі обов'язково знайдіть, за що можна його похвалити.


• Пам'ятаєте, що похвала і емоційна підтримка («Молодець!», «Ти так добре впорався!») здатні помітно підвищити інтелектуальні досягнення дитини.


• Якщо вас щось непокоїть в поведінці дитини, його учбових справах, не соромтеся звертатися за порадою і консультацією до вчителя або шкільного психолога.


• Зі вступом до школи в житті вашої дитини з'явиться людина більш авторитетна, ніж ви. Це – вчитель.